Instagram

Google+ Followers

Tuesday, July 5, 2011

padah apabila terlalu SAVING!


Assalamualaikum w.r.t....


tak tau la nak cakap entry ni entry SEDIH or entry KELAKA... 



al-kisahnya...  around pukul 9 malam tadi..kami tiga orang iaitu NANIE, JIHA & 
FATIN decide nak makan meggi jak..disebabkan petang tadi kami kemas2 dapur..jumpe la 
bungkusan meggi yang ditinggalkan beberapa bulan... dengan BEST nye kami amek la meggi2 lama
 tu...saving punye pasal..takut membazir lak... 

masing2 buat la maggi tu..then makan ramai2... mule2 JIHA la rasa meggi die cam pelik rasenye..then 
NANIE n FATIN pun rotate la makan meggi tu.. after dat rase FATIN punye gak..rotate jugak..


makan punye makan..maseng2 rasa lain... JIHA & FATIN dah tak lalu dah nk makan meggi dieorang.. 
NANIE jek yang habes..kekekeke..


tyme basuh pinggan mangkuk... tengok laaaa plastik bungkusan die... untuk kepastian..tupp tupp =_=


ni JIHA punye..! dah 5 bulan lebih expired!

ni FATIN punye! dah 3 bulan lebih expired!

ni NANIE punye... alhamdulillah okeh!

EXPIRED siott..aku pun dah termakan dieorang punyee.. habesla! nak VOMIT dah ni.... 

disebabkan ktowg dah makan barang EXPIRED..ktowng nak neutralize balek....dengan cara ni..kekekke


mengadap MANGGIS!

RAMBUTAN yang dikupas oleh NANIE :)

moral of da story is..... SEBELUM NAK MAKAN MAKANAN TU... CHECK DULU EXPIRED DATE...kikikikikiki.... daaa~





8 orang komen:

anakmuda said...

wahhh.. nampak sangat kebulor tuh.. habis suma dibaham nya..


awat lah tak mai makan kat umah cekk ja. nak kata joh, tak sampai 2 km..

nanie zainudin said...

@anakmuda alaaa..unaa..ni bukan kebulur ni dik..ni nak saving..smpai tak tengok papee.. hahahhahaa..adoiii....tak tau la mcm mana malam nii =_=..kih4

ZF said...

hahaha nasib ZF ni tak makan meggi...huhuhu tapi manggis gan rambutan nampak sedap la.....

nanie zainudin said...

@ZF sedapppp tau...manggis n rambutan fresh dr sungai bakap tau... kekekke :p

De'din said...

len kali makan gcb ja!
x pyh maggi2 ni,,

haha

nanie zainudin said...

@De'din tengah pokaii la fariss oitttt...ko la belanje..hihihiihi

rizaros said...

msa sy kna ari tu, mcm bbuih..cpt la knalpasti :)

salam pkenalan.. dtg dr blog gegar julai. dah follow, jom follow sy jgak untuk smangat bblog :) maceh2..
>>rizaros.blogspot.com

Tasseri Enterprise said...

kui kui kui... makan makanan expired. tapi, ok la dah neutralize balik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...