Instagram

Thursday, December 15, 2011

Kpop Illuminati


Assalamualaikum W.R.T & Salam Sejahtera

Pada mulanya.. CN amat meminati kumpulan kpop ni.. tapi start dari CN tengok satu latest video 2Ne1 ni.. terus CN seram sejuk and rasa semacam dengan video ni.

Konsep video "I Am The Best" ni lebih kurang macam konsep Lady Gaga... Tak percaya cube tgk video bawah ni..


Then, disebabkan ketidak puasan hati CN mengenai video 2ne1 ni, CN pun search kat incik google about "KPOP ILLUMINATI".. then keluar satu link ni.. http://kpopilluminati.blogspot.com/2011/07/2ne1-i-am-best-illuminati-breakdown.html... CN baca nak meniliti.. 

Ya Allah..memang betul.. CN explore lagi, rupanya banyak sangat kumpulan KPop yang mengamalkan illuminati.. Untuk sesiapa yang tak tahu apa itu ILLUMINATI, bolehlah menonton THE ARRIVALS yang ada 48part tak silap.. Teliti maksud tersirat video itu keh..

p/s:CN terbuka hati utk buat post mengenai ini sebab Saudara Zuhairi Firdaus ada buat post tentang kumpulan Kpop terkemuka iaitu 2Ne1.. Hope kita dapat share2 ZF :)





kepada sesiapa yang amat meminati Kumpulan Kpop sebegini, marilah kita sama2 mengucap.. Moga apa yg kita lihat tidak menjadi amalan kita & semoga kita berpegang teguh dengan agama kita.

1 orang komen:

K-Pop said...

thanks you for featuring me! Take care of yourself and happy new year!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...