Instagram

Google+ Followers

Friday, September 7, 2012

8# Rehearsal Time!


Assalamualaikum W.R.T & Salam Sejahtera

7 SEPTEMBER 2012

Pagi ni.. kami ngan family cik ani makan NASI LEMAK 70SEN.. rinduuuuuu sangat..sedap kot nasi lemak die..seyesss~ dah la murah..kalau dulu ktowang slalu beli 2 bungkus sorang..punye la tamak..hihihi..


Lepas je kami sarapan..kami trus bergegas ke poli.. pergi BILIK KAUNSELING sbb ade orang cakap ramai sgt kat DEWAN SERI MUTIARA.. kami lepak2 dlu kat bilik kaunseling..semua busy..hihi... kami pun trut membusykan diri kami..




Kami student Jabatan Perdagangan diwajibkan untuk hadir ke rehearsal pada hati JUMAAT pukul 8.30 pagi.. Waaa~ ni lagi laaa excited wa cakap sama lu~ memang jumpe ramai gila orang..sampai pening pale.. asal jumpe org kenal je tegur.. asal jumpe orang je salam2.. macam 10 taon x jumpe kan..kikiki..

Sampai je kat poli, CN ape lagi.. HUNTING FOR VICTIMS laa~~ hihih..cari membe2 yang kenal..kumpul..   mula2 kene beratur untuk daftar.. Then amek kad daftar.. pastu kene isi borang2.. macam2 laa.. lepas isi baruu laa leh masuk DSM :)






kad daftar CN!!!

Lepas rehearsal ni.. proses pengambilan jubah, kad pintar n etc agak lama la..lagi2 kat jubah tu~ pehhhh~ sesak nafas wa cakap.. bab2 pengurusan pihak poli kene beri lebih perhatian agaknye.. lagi2 bab pengambilan jubah.. cari cara lain yg lebih systematic untuk konvo akan datang :)

After settle semua ni.. Family jiha dah sampai penang.. so jiha duk homestay ngan family.. Tinggalla CN n Odah.. kami bercadang nak sewa Asrama Poli.. satu malam RM 10.. oraitt la tu..at least ade tempat berteduh kan? hihihi. kami berehat di asrama.. rehat puas2 :)


0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...