Instagram

Google+ Followers

Monday, October 1, 2012

Daiso - So Kawaiiiiii!

Assalamualaikum W.R.T & Salam Sejahtera

Sape tau DAISO tu ape??? Angkat Tangannnnnn!!! Ha... DAISO tu

D - DALAM
A - ADA
I - ITEM
S - SANGAT
O - OWSEMMMMM!

ha! okeh! CN tipu jeeeeee... hihii.. DAISO ni adalah francais TERBESARRR yang dimiliki oleh DAISO SANGYO CORP. yang menjual pelbagai barangan. Kebanyakan barangan jepun dan china. DAISO ni kalau kat luar negara, besar.. kedai sebuah macam tesco,jusco.. tapi kat Malaysia ni, Daiso ade kat shopping complex. CN dah penah pegi Daiso kat OU dan The Curve.. Daiso The Curve besar dan sangat banyak pilihan..

CN pun mengagah kan diri seorang2 smata2 kemaruk nak pegi DAISO..kekekek... ni la yg CN nakkk sgtt..

Photobucket 

Photobucket  

Photobucket
ni la nasib telur ni! kene makan!!!!!!!!!

Photobucket
ais batu bentuk llove
Photobucket
ni la barang2 CN shopping tadi..~ fuhhhhhhhhh.... lega dpt shopping..
p/s: tadi kat curve mcm nampak cik epal..tpi segan nk tgur.. huhu

1 orang komen:

alanbaik said...

umang aih...
satu barang rm5
kalau barang macam ni nak dekat rm100 ni.
gigih betul!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...