Instagram

Wednesday, November 14, 2012

3# Family Day : Universal Studio Singapore


Assalamualaikum W.R.T & Salam Sejahtera

Tibalah waktu yang dinanti2 kan.. pada tanggal 14 November 2012.. Kami rombongan dari Syahrin & Co. akan berlepas ke USS! Weeeeeeeeeeeee~~!!

Tapi kecewa tu ada sedikit.. Sebab kami tiba di USS pada pukul 1 petang.. jadi.. dah x syok la xde masa nak main semua tempat.. kene pilih2.. So.. kepada sesiapa yang nak pergi USS tu.. kena rancang perjalanan awal2.. makan masa yang lama di Imigresen Singapore sebab ramai sangat orang.

First attraction yang wajib pergi adalah Transformer Ride.. 3d..memang best gileeeeee.. rasa macam betul2 ade dalam peperangan transformer tu.. x menyesal la beratur panjang2.. 1 jam siott..

Permainan yang kedua wajib anda pergi adalah Roller Coaster dia.. ada 2.. Human & Cylons.. Human tu kaki jejak lantai so tak takut sgt, tapi itu pun rasa mcm nk trcabut nyawa.. kalau Cylons kaki tergantung.. CN tak join yang ni sebab pening kepala naik Human..tkut muntah..hihi..

Next attraction adalah permainan Water Park kot tak silap..yang ni CN xsempat nak naik sebab hujan..sedihnya :(

Games yang lain2 pun best jugak.. antaranya Shrek, Egypt, Camera Action.. tapi yang ala2 kadar kurang best is Madagascar.. buat rugi masa je..untuk budak2 boleh la..hihi =___=






















nak tau BAJET di USS ni.. KLIK SINI ---->

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...