Instagram

Google+ Followers

Friday, November 16, 2012

5# Family Day : Nak Balik Dah Ke??

Assalamualaikum W.R.T & Salam Sejahtera

Uwaaaaaa.. sedih sangat sebab cuti dah berakhir... rasa macam tak puas je pegi USS semalam..nak pegi lagi la..huhu.. hari terakhir kami bercuti tu.. Bos kami bawa kami ronda2 Johor.. Syok wooo.. Cume penat sgt sebab smpai umah pukul 12 malam..hihi.. 

Photobucket

Photobucket

Sebelum kami memulakan perjalanan kami.. kami mengisi perut kami ni dengan nasi berlauk yang dihidangkan oleh family Syafiq.. peh.. lauk dia wa kate.. memang sedap laa.... Thanx kenyangkan perut kami syafiq..hihi

Photobucket


Photobucket


Lepas je makan..kami buat acara... Acara tukar2 hadiah! yeayy.. kami buat la cabutan... Teka CN dapat sape? hihiih.. CN dapat nama Puan..hihi.. CN dapat business card Puan yang bermaksud.. CUTI SATU HARI... pehhhhh..punyala best hadiah dia..sebab Esok dapat cuti...yeay!

Photobucket


Antara tempat2 yang kami melawat ialah :

1. Masjid Sultan Abu Bakar , Johor Bahru
Kami singgah disini untuk solat Jamak Zuhur dan Asar.. ternyata masjid ini sangat cantik.. masjid yang diperbuat dari kuning telur.. rekabentuk nya unik.. tenang bila melangkah kaki kedalam masjid ni..

Photobucket

2. Kota Iskandar

Photobucket

3. Legoland

Legoland ni eksen je..hahaha... ktowang amik gambar kat tepi jalan nak nampakkan perkataan LEGOLAND kat bukit tu... tapi rupe2nya..boleh nmpk lg dekat kalau masuk dalam skit..kami pun ape lagi..amek kesempatan la..


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

4. Johor Premium Outlet (JPO)

JPO ni adalah HEAVEN bagi penggemar barang2 branded... memang best la..macam2 jenama ada.. CN ni mampu nengok je la.. paling mampu pun Vincci n Padini...itu pun nasib baik ade sale..hihi

Photobucket


Photobucket


Photobucket

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...