Instagram

Google+ Followers

Thursday, November 3, 2011

Wahai MUET 2012



Assalamualaikum w.r.t & Salam Sejahtera...

First of all... CN nak bersyukur sangat sbb CN dapat berebut tempat yang ke-150 dari 208 orang pelajar MUET tahun 2012... membe2 CN yang daftar pun smua dpt..syukur Alhamdulillah...


Eventhough ktowang dapat... tpi ade banyak ketidakpuasan hati CN ngan membe2 CN.. antaranye, ada yg cop tmpat utk member... tak aci la..then ade yang potong barisan..tetibe ramai jek beratur kat depan padahal ktowang merana kepanasan kat belakang... then ade yg gune "fast-track"..

Cik Jiha & Cik Fatin membincangkan isu semasa :p

Bagi CN, Suppose pihak yg bertanggungjawab kena la adil n saksama kat semua pelajar.. jangan ade BIAS or berat sebelah la kat sini.. sama2 nak dapat ilmu..sama2 tanggung susah la...

kepanasannnn...


3 jam kot ktowang beratur tok daftar MUET ni..lenguh kaki..panas... bosan..smua ade la..smpai ade terlepas test... kelas...macam2... balek2 dari daftar MUET tu...tgk2 kelas dah habes... happy + kecewa sebenarnye... CN trus balek...balek2 tdur kepenatan..aduhai... kan best kalu STPM..tak payah rebut... dah memang wajib =_=


muke buat2 HAPPY =)

muke SENYUM terpaksa :p


Anyway, readers... doakan CN dan kawan2 CN dapat band 3 keatas untuk MUET 2012 keh...huuuu..tak sabarrrrrrr nye..hihi ^_^

ni tips2 persediaan MUET (credit to cik aina azwa) :


0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...