Instagram

Google+ Followers

Friday, April 15, 2011

AKHIRNYA...SIAP REPORT HARIAN...


http://matcuoi.com
"habeslaaaaaaaa...... report dah sebulan tak buat ni..mati aq..matii!"

dengan sepantas kilat....tgn CN mncapai BUKU REPORT HARIAN dan tulis seceeepat yg mungkin... 

aiyokk..... punye laaa pelupa Cik Nanie ni nak tulis buku report ni... tulaaa TANGGUH2 sangat..
padan muke...rasekan sendiri bahana nye..haha

bayangkan laa.. benda yang dah 40 hari tak buat... Cik Nanie boleh habeskan dalam masa 2hari jak! 

btull... 2hari CN concentratee buat report ni...smpai nek lenguh2 tangan..
tangan kene conteng mcm2 tu normal la kan.. 

so kawan2... CN nasihatkan jangannnlaa buat prangai mcm CN ni.... tamao tamao... babap kang..

haha...alhamdulillah siap... n submit kat Boss pukul 4.15 ptg td.. CN mintak maaf la kat bos..ksian...tgn msti lenguh nak sign 40 helai..keh3... 

pesanan dari cik nanie untuk pelajar praktikal:
http://matcuoi.com
JANGAN LA TANGGUH REPORT HARIAN TU..
KOWANK JUGAK YG PENAT NANTY....
TAMAO TAMAO
KIH3...

16 orang komen:

nadia hashim said...

alamak...dah 4 hari tak tulis.. tapi ok la dr CN 40HARI TAK TULISS??? haha ape nak jd ni.. nseb tangan ta tcabut..wakakakka

ELENA EQMAR said...

haha...kite same ler...td baru kelam kabut buatkan..haha....isnin ni nk bg complete smua....targetku....ekekek

hitammanis said...

salam nanie,

anda telah di tag oleh kak....:)

[http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/aku-ingin-berubah.html]

nanie zainudin said...

@nadia hashim
itulaaa tan2..bru nanie sedar dah 40 hari xtulis report...aisehhhh.... memg nk trcabut la..smalam la paleng truk..buat untuk 3 minggu sekali gus..bayangkan =_=

nanie zainudin said...

@ELENA EQMAR
kmu pun 40hari gak keee?? =_= aiyokk..cpt buatt..haha

nanie zainudin said...

@hitammanis wahhhhhh..thx kak..nanty nanie join k ^_^

zaMir said...

haha...lumrah student suke buat keje last minute...tp nnt dah keje, jgn la buat cmtu pulak...ni ok lg..praktikal..haha

nanie zainudin said...

@zaMir kah3..itulah zamir... aq malas gile tauk nak buat report tu..dah la buku report poly teball kot..
aiyoyo..haha..orite bos ^_^

pwincess Lov3y dOv3y said...

aiyoyo..
same la kita..
mentang2 la lecterur daa datang jenguk jap lagik buku report nyer tak sentuh langsung..dan bila daa nak kena hantar cop kat company amek kau...nak banjir gak bilik sebab menangis banyak sangat tak wat..hahaha

xazryx said...

wah .da tangguh mmg sakit la nk siapkan .bkn skit . :)

nanie zainudin said...

@pwincess Lov3y dOv3y kah3...kt ni wak...lect xdtg jenguk pown lg...tp rilexx jak..haha...xpe xpe..kt tinggal 2 minggu jek lagi..hihi

nanie zainudin said...

@xazryx kah3...tau xpe..moral of da story...jnggan la tnguh..keh3

taufiknasir said...

owh lupa ya???
bukan malas ke???
owang dah cakap tapi taknak dengar kan..
kan dah sendiri yang penat..

Admin said...

ikut menyimak perbincangan!!!
salam sahabat blogger semuanya :)
http://my-lyrics-music.blogspot.com/

ct aimi said...

same with me la...hahhaha...

Rai said...

hehe..ok la tu..sempat siapkan.. siap boleh update blog lagey.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...